úterý 12. prosince 2017

Učím se být laskavý, vlídný a jemný

Svět okolo mě je takový, jaký je. Ti, kteří se ke mě chovali, či doposud chovají hrubě, jistě sami trpěli a možná ještě trpí hrubostí od druhých. Rozhodl jsem se však tento energetický řetězec přerušit odpuštěním a začít se i přes to, jak se ke mě druzí chovají, chovat k ostatním laskavě a soucitně. Zvolil jsem si cestu změnit sebe sama a tím i svět svým laskavým a milým chováním, protože laskavost a vlídnost uzdravují naše srdce. Ano, je to možné! Učím se přepisovat negativní naprogramování svých buněk vibrací lásky a vlídnosti a předat tuto vibraci ostatním jen tím, že jsem, svou vlídností, laskavostí a po-rozuměním. Vybral jsem si vědomě vlídnost a laskavost za své vůdčí vlastnosti v celém dalším životě. Protože když bezpodmínečně miluji a odpouštím, mohu být přirozeně vlídným a laskavým a cítím se tak plně chráněný samotným Bohem. Učím se denně s velkým zájmem se všemi komunikovat v lásce, vlídnosti a laskavosti slovy i činy.

Audio - Léčivá meditace


Žádné komentáře:

Okomentovat