úterý 5. prosince 2017

Učím se být pokorným a milujícím

Rozhodl jsem se mít život i sebe rád bez porovnávání s ostatními, jelikož si uvědomuji, že vždy budu potkávat lidi "menší", či "větší", než jsem já. A to mě může vést k tomu být namyšlený, či malomyslný. Uvědomuji si, že vše, co odsuzuji u druhých, odsuzuji i u sebe sama. Proto chci již přijímat a milovat sebe sama a všechny bytosti bez rozdílu takové, jaké jsou. Soutěžit a vyhrávat je pro mě již nedůležité. Důležité je pro mě dosáhnout uvnitř sebe míru a umění přijímat a dávat bezpodmínečnou lásku sobě i všem okolo sebe. Život, který ve mě proudí je vzácným darem, který jsem dostal a učím se jej přijímat takový, jaký je, se vším, co k němu patří.  Chci také být v každé situaci štědrý a umět přirozeně pomáhat sám sobě i ostatním bytostem. Chci se naučit žití v hluboké pokoře, protože to znamená si plně uvědomovat, že vše, co mám je darem Božím.

Audio - Léčivá meditace




Žádné komentáře:

Okomentovat