pondělí 18. prosince 2017

Učím se důvěřovat, prožívat lásku a radost

Minulost je pryč, a já se učím prožívání vědomého žití v přítomnosti. Plně důvěřuji a odevzdávám se tomu, že jsem v tomto fyzickém světě za nějakým jasným a přesným účelem. Plně důvěřuji a odevzdávám se tomu, že jsem pod neustálou ochranou samotného Boha, abych mohl tuto svou misi dokončit a splnit. Napojuji se více a více na svůj vnitřní hlas, který vím, že mě povede tou nejlepší cestou, která je pro mě ke splnění mého poslání připravena. Proto se mohu již bez obav otevřít na úrovni srdce novým lidem, myšlenkám, prožitkům a cítit se přitom v naprostém bezpečí. Učím se vše svobodně dávat bez očekávání a přijímat beze strachu, jelikož z toho pramení ta pravá radost ze života. Učím své srdce po všech zraněních, které utrpělo, opět plně prožívat a cítit Lásku, Radost, Víru a Důvěru. Jsem si již vědom a jist toho, že mám v sobě samém dostatek přirozené moudrosti i vnitřního vedení k tomu, abych se uměl na cokoliv se v mém životě děje podívat z mnoha úhlů pohledů, jakožto nezávislý pozorovatel, a tím vše, co přichází formou různých situací s lehkostí zvládl.

Audio - Léčivá meditace


Žádné komentáře:

Okomentovat