úterý 26. prosince 2017

Učím se najít a přepsat škodlivé touhy a jednání

Uvědomuji si, že škodlivá jednání a touhy, které se mě v životě neustále opakují, jako program,  mě oddalují a vychylují z cesty za mým posláním. Rozhodl jsem se proto pustit kontrolu nad vším kolem sebe, a svobodně skrze filtr svého srdce přijímat lásku a radost. Reagovat dle svého srdce jen na základě pravdy a lásky. Ať se děje, či stane cokoliv, rozhodl jsem se, že si budu vážit sebe sama za to, jaký jsem uvnitř. Učím se tímto odpoutat od věcí, které podvědomě činím, a které znecitlivují mou bolest. Pociťováním své bolesti s velkým soucitem se velmi rychle a již navždy uzdravuji. Nalézám tak trvalé uspokojení a vnitřní klid v mém životě. A to mě umožňuje být srovnaný se sebou samým i se světem okolo sebe. Poznávám, že vše, co vnímám ze svého srdce jako dobré, mě skutečně uspokojuje a přitom nic nestojí. Mou jasnou cestou je proto soustředit se na své srdce a jeho spokojenost. Užívat si každým okamžikem života a oslavovat ho. Učím se tímto vším správně se rozhodovat, přijímat vše, co přichází a vytvářet nové vzorce ve svém životě, které přirozeně přepisují ty staré, již nepotřebné. Nepodmíněná láska k sobě samému a ostatním je jedinou, která mě ve svém nitru opravdu uspokojuje a plně propojuje s Otcem Vesmírem a Matkou Zemí.

Audio - Léčivá meditace



















Žádné komentáře:

Okomentovat