středa 6. prosince 2017

Učím se přijímat život s lehkostí a elegancí ...

Toužím se naučit si vytvořit a udržet hluboký vnitřní klid a mír, který přichází přímo od Boha. Budu tímto hlubokým vnitřním klidem chráněný, tudíž je pro mě naprosto bezpečné otevřít, přijmout a opustit minulost. A žít naplno s lehkostí v přítomnosti, radosti a lásce. Rozhodl jsem se, že si budu užívat současnosti, učit se žít plně v přítomném okamžiku a důvěřovat, že budoucnost se bude vyvíjet přesně tak, jak má, protože jsem součástí neviditelné, avšak naprosto dokonalé mozaiky života. Rozhodl jsem se prostě a jednoduše věřit v krásu života.  Od tohoto okamžiku tímto svým vnitřním postojem začínám vytvářet svou novou budoucnost a realitu. Jsem v míru sám se sebou a se všemi dalšími živými bytostmi.

Audio - Léčivá meditace



Žádné komentáře:

Okomentovat