pondělí 5. října 2020

"CESTA" JE CÍLEM CESTY 💫💗🙏

"Léčení" je změna energo-informačního pole způsobena možnostmi "samotného vědomí, skrze u-vědomění" toho, kdo ve skutečnosti léčí, kdo se léčí a kdo léčí.

Není toliko důležité, kdo si moje mysl myslí, že jsem. Je však o to důležitější cítit a vnímat všemi smysly nám danými a v jasnosti uvidět, kdo nejsem.

Každé bytosti je poskytnuta možnost v čase vyměřeném projít setrvání a realizaci v zóně Života realizovaném na Matičce Zemi dle jasných, určených pravidel, jenž jsou součástí smlouvy dohodnuté, při vstupu, respektive při ztělesnění Duše na této Planetě.

Zásluhou možností, jenž nám jsou na základě celkového vývoje poskytnuty, máme možnosti se učiti, tvořit a realizovat v souladu se záměrem naší Duše a rozšiřovat tak informace informačního pole o veškeré informace námi prožité, realizované, uskutečněné .....

Pokud se zásluhou svého ne-vědomí vzdálíme z cesty vedoucí nás od záměru Duše, jsme upozorňování různými možnými způsoby a vyzývání k návratu na cestu, jenž nám umožňuje dojít tam, kde je možné se opět propojit, spojit se sebou samými a pokračovat dále v cestě.

Píši o tom z důvodu, že jsem osobně vybočil ze své cesty v životě tomto a byl jsem za pomoci nástrojů Vesmíru navrácen VE SMÍRU do SMÍRU vnitřního a tím i vnějšího.

V textech, které skrze procházejíc, prošel i tento, když byl zaslechnut hlas bytosti "Elohim", představujíc se, jakožto můj Otec, řkouc Synu ....

Uvědomil jsem si....

Čím více vím, tím více vím, že vůbec nic nevím".
Skrze sebe cítím, že vše, co jsem JÁ je až za tím, co si myslím, nebo vnímám, že jsem JÁ. Jelikož za tím, JÁ JSEM, je skrze mně vnímáno čisté, bez jakýchkoliv možností pojmenovatelné, nehodnotitelné naprosto čisté JÁ. A až za tímto čistým JÁ je to nejčistší, do Světla zabalené pouhé a vše zahrnující "JSEM". Až za tímto JSEM, je skrze mně vnímáno to, co se snažíme, jakožto lidé již věky věků pojmenovat. Z mého úhlu vnímání to však není možné. Respektive jest. Jen to nikdy nemůže vystihnout energii toho, o čem je mluveno. A přesto, ať jsme, kdo jsme, jsme sami jednou z buněk této energie.

Již vím, že cestou mou je LÉČIT SEBE do stavu plného zdraví a dojít skrze sebe vyléčení na všech úrovních bytosti mé, jenž SKRZE SLOVO, Dotek, HLAS A TÓNY, či energetický přenos vědomě aktivovaný přirozeně LÉČÍ VŠE V BLÍZKOSTI FYZICKÉ, či ENERGETICKÉ SKRZE VĚDOMÍ, respektive uvědomění toho, že JE VŠE MOŽNÉ.

VÍM, ŽE JE TO MOŽNÉ!
Vnímám to. Cítím to. Žiji to na všech úrovních své bytosti 🙏💗.
Tento text, skrze své vědomí Vám píše člověk, jenž prošel v životě tomto mozkovou mrtvicí a dalšími zkušenostmi fyzickými i nefyzickými, což je na delší povídání....😉

JSEM na Cestě Životem skrze Srdce  💗 k sobě...
www.prilezitostkezmene.cz


Žádné komentáře:

Okomentovat