středa 25. března 2020

JSEM KDO JSEM, JSEM V LÁSCE

🙏JSEM V POCHOPENÍ🙏
💗JSEM V LÁSCE💗
💖JÁ JSEM💖
💎JSEM💎

Reaktivace energie 💗SRDCE💗 skrze původní sílu 💥RA💥, jenž je pro všechny DOSTI, a realizace "ŽIVOTA" v "Lásce" a napojení na tento nejvyšší "ZDROJ SÍLY" přirozeně tvoří vše, co jest v té samé energii. 

V této energii jsme sami sebou, žijící v jasnosti s viditelností Boha v každé vteřině Života, v každém zrnku písku, v každém jednání sebe sama a všeho, co jest, jenž se přirozeně projevuje.

Projevením této energie není nic v rozporu a tudíž se vytrácí potřeba porovnávání, závisti, nepřejícnosti či jiných patologii nám lidem toliko dobře známých.

Tímto se vytrácí i oddělenost, jakožto druh starého typu energie, která je přirozeně v těchto časech vzestoupení energií sama na ústupu. 

To může mnoho lidských bytostí vrhat do stavu ztracenosti, nepochopení, strachu, nepřejícnosti, nelásky a boje. 

Žijme v Lásce, Pochopení, Soucitu a pomozme tím vzestupu sobě samým, ostatní jedincům a tím i celé Matce, Planetě Zemi.

Silný Bobr - JSEM na cestě Životem skrze Srdce 💗 k Otci.

Žádné komentáře:

Okomentovat