čtvrtek 19. března 2020

"JSEM KDO JSEM UŽ VĚKY VĚKŮ" a ....

"JSEM KDO JSEM UŽ VĚKY VĚKŮ"
 a ....

"Čím více vím, tím více vím, že vůbec nic nevím".

Skrze sebe cítím, že vše, co jsem JÁ je až za tím, co si myslím, nebo vnímám, že jsem JÁ. Jelikož za tím, JÁ JSEM, je skrze mně vnímáno čisté, bez jakýchkoliv možností pojmenovatelné, nehodnotitelné naprosto čisté JÁ. A až za tímto čistým JÁ je to nejčistší, do Světla zabalené pouhé a vše zahrnující "JSEM". Až za tímto JSEM, je skrze mně vnímáno to, co se snažíme, jakožto lidé již věky věků pojmenovat. Z mého úhlu vnímání to však není možné. Respektive jest. Jen to nikdy nemůže vystihnout energii toho, o čem je mluveno. A přesto, ať jsme, kdo jsme, jsme sami jednou z buněk této energie. 

Silný Bobr - JSEM na Cestě Životem skrze Srdce  💗 k Otci.

Žádné komentáře:

Okomentovat