středa 25. března 2020

TY JSI SVÉ ŠTĚSTÍ 💎💗💎

HLEDÁŠ ŠTĚSTÍ? 
TY JSI SVÉ ŠTĚSTÍ 💎

Štěstí? Hledáte štěstí? Kde? Jak? Už dlouho? 

Já jsem šel mnohokrát těsně okolo něho. Těsně jsem ho milionkrát minul 😁. A zase potvora uteklo 😏. Když se mi to stalo, začal jsem znovu a znovu hledat. A jednou jsem si vzpomněl na přísloví: 

"Nechoď houby jenom hledat, začni je  chodit nacházet a sbírat". 

Převedl jsem si toto moudro do hledání štěstí.  A jednou se stalo, že jsem samovolně a přirozeně  přestal hledat štěstí. 

Ano, teď jsem ho našel!
Našel jsem ho teď. 

Ale zase mi ho někdo vzal! 
Kdo to byl? Nikdo jiný než já tady není 😜. 

Nebo uvnitř mě nejsem sám? 
Ha! 
Nejsem sám když jsem fyzicky sám? Co je to za nesmysl?

Začal jsem si postupně nacvičovat, co jsem a co nejsem já. Tisíce a tisíce vnitřních procesů. Emočních stavů, ve kterých jsem se odpojil sám od sebe i od jiných. A vše je opět dokola. Znovu a znovu. 

Vědomě jsem začal prožívat každý detail svého života. A jednou to přišlo. Nakrátko se ukázalo to, co jsem dlouho a dlouho hledal. 

Okolo mě byla bouře emocí lidí  skrze jejich prožívané příběhy. Já jsem to najednou sledoval přes svůj vnitřní klid, který jsem hledal a v tu chvíli jsem si jasně a zřetelně uvědomil,  že Já sám uvnitř sebe samého jsem tím klidem. 

Že "OPRAVDOVÉ ŠTĚSTÍ" je": 

🙏 NAPROSTO VYROVNANÝ STAV TĚLA, MYSLI A DUŠE 🙏

Silný Bobr - JSEM na Cestě Životem skrze  💗 Srdce k Otci

Žádné komentáře:

Okomentovat