pátek 13. března 2020

Zdraví a štěstí je náš Dar sobě samým skrze své 💗 Srdce

SKRZE NAŠI VŮLI DUCHA MŮŽEME BÝT (JSME) ZDRAVÝMI A ŠŤASTNÝMI

Někdy se stane zázrak, který není zázrakem. Je to jen přirozený jev dějící se ZA NAŠIMI ZRAKY, který sami umíme stvořit a tvoříme.

JEDEN MALÝ PŘÍBĚH:

Co hledáš? 
Hledám to, co mě udělá šťastným. 
A kde to hledáš?
No, všude kde se dá 😒.
A už se ti to podařilo najít?
Hledám už dlouho, ale ještě ne 😢.
Jen občas o to zavadím a zase mi to uteče.
A proč to hledáš?
No přece pro to abych mohl být šťastný!
A proč nejsi? 
???😟😕🤨🤪🤯???
Proč nejsem šťastný?
To nevím, asi protože jsem nenašel štěstí.

A potřebuješ pořád hledat štěstí, nebo ti bude stačit vnímat a cítit "JÁ JSEM ŠŤASTNÝ"? 

To by bylo skvělé!

BUDIŽ ŠŤASTNÝM AŤ JSI, KDE JSI 🙏
BUDIŽ ZDRAVÝM NA VŠECH ÚROVNÍCH SVÉHO BYTÍ 🙏
🙏 JSI ZDRAVÝ A ŠŤASTNÝ! 🙏 

Silný Bobr - průvodce sebe sám na Cestě Životem skrze  💗 Srdce k Otci

Žádné komentáře:

Okomentovat