čtvrtek 14. května 2020

DÍVEJ SE NA SEBE SKRZE MNĚ 💎

Jsou v Životě okamžiky, kdy se člověk přirozeně zastaví a je skrze něho vnímáno.

Je vnímáno, je slyšeno, je cítěno vše, co je v okamžik daný důležité, prospěšné, či nutné, aby vnímáno bylo.

Vnímáno jest, je-li stavidlo vnímání otevřeno vše důležité, pro Bytost danou vzhledem ke stavu jejího vývoje.

DÍVEJ SE NA SEBE SKRZE MNĚ, ŘEKL...

Dívej se na sebe skrze mně a uvidíš, kdo jsi. Naslouchej všemu skrze mně, a uslyšíš, co slyšet potřebuješ v každém okamžiku, kdy to uslyšeno má být.

Vnímej se v každém okamžiku, jelikož skrze sebe vnímáš mě, jenč jsem tebou.

Dívej se na sebe skrze svou tělesnost, jakožto na zdravého na všech úrovních a budeš uzdraven od všech neduhů tělesných i netělesných, jenž nejsou v souladu se mnou.

JÁ JSEM TY A TY JSI JÁ 🙏

JSEM na cestě skrze Srdce 💗 k Otci.
www.prilezitostkezmene.cz 


Žádné komentáře:

Okomentovat