pondělí 21. září 2020

JÁ NEMUSÍM, JÁ MOHU 💫🙏

JÁ NEMUSÍM, JÁ MOHU

Cesta ke svobodě začíná vždy tam, kde jest aktivována otázkou bytost lidská, kdo jsem a kam jdu. 

JÁ JSEM, 
JSEM, 
toť vše...

Já nemusím, Já mohu. To jest mojí cestou k sobě samému ve volnosti a úctě ke všemu, co jest, v úctě na cestě k Srdci 💗 svému, k sobě ve své celkovosti a celistvosti, na cestě k Taťkovi. 

Vnímám a cítím se dobře na cestě kde jsou uznávaná a dodržována pravidla a zákony Vesmíru, jenž umožňují Život prožívat v Lásce a VE-SMÍRU. 

V tomto mém světě, jenž tvořím jsou absentovány jevy, které jsou tvořeny, či jinak v nevědomosti aktivovány mnou samým, či jinými bytostmi do stavu uvolnění, pochopení, osvícení a propouštění do sfér, kde jsou "RE" aktivovány do vyššího stavu vědomí oblažující místo, čí místa, odkud vzešla.

Toto aktivační místo možnosti, možností, je prostoru a času oproštěno, tudíž se automaticky stává v okamžiku teď a tady přepisem staré, již pro tento čas a vibraci nefunkční reality pro vzestoupení. 

Systémem ovládnutí aspektu mysli a všech jejích částí v návaznosti nejlépe formou vnitřní dohody skrze samotné Srdce 💗 je možné dosáhnouti přijetí všech částí sebe, jenž umožní nový způsob bytí a žití v této realitě formou vyrovnanosti všeho se vším v souladnosti na všech úrovních nás samých, tudíž i ve všech časech a prostorech, kde jsme obsaženi.

Skrze jevy výše popsané je umožněné a možné ve stavu vnitřního uvolnění a přijetí možnosti těchto jevů k vyléčení své tělesnosti odevzdáním se sobě v  sobě na úrovni a do úrovně vyššího JÁ. 

VŠE OSTATNÍ NÁM, JENŽ PROJDEME TOUTO CESTOU BUDE PŘIDÁNO 🙏

JSEM na cestě skrze Srdce 💗 k sobě...
www.prilezitostkezmene.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat