sobota 19. září 2020

ZMĚNA JE MOŽNÁ SKRZE 💗🙏

Lidé dobří, lidé moudří.
Není důležité, co psáno zde jest. Důležitost spočívajíc za slovy těmito, jež jsou vyřčena a skrze Srdce 💗 vaše energetizována, aktivována.

JEDNO-DUCHOST a samotná moudrost Duše vtělené je ukazatelem a navigací pro tělesnost naší, po Matičce Zemi pohybující se.

Cítěno jest, že čas aktivace nastává pro ty, jebž vnímají energii aktu tohoto, tlukotem a bušením Srdce 💗 svého,  jenž označením data v prostoru ZE-MĚ jest.

Nastává období, kdy ničehož změněno není a přesto vše jiné jest zásluhou změny pole zorného úhlu a pohledu samotného toho, kdo se dívá.

JSEM v Lásce a Pokoře k Vám všem, jenž cestou Života jdete spolu se sebou samými a Dušemi Vám blízkými.

Čas z pohledu lidského formou jakési uchopitelnosti ukrývá v sobě možnost změny. Změny ve formě uvědomění, že změna je možná. Možná "skrze mě samého", "skrze mě samou" a tím ve svém důsledku vytvoření aktivačního kvantového pole, jenž může být vzorem a aktivní energií pro další Duše vtělené, které hledají cestu k sobě samým v sobě samých.

Jeli-to pro Vaší bytost možné, aktivujte vědomě skrze touhu Vaší Duše SRDCE 💖, jenž očištěné od starých traumat aktivuje přirozeně možnost zvýšení vibrace na úrovni individuální a tím i na úrovni celkovosti ve všech časech a prostorech Vesmíru - VE SMÍRU.

Je možné, že se Vám skrze takový pohled zjeví Nová cesta, nové možnosti, jenž se ve hmotě aktivují formou realizace zásluhou "RE" aktivace sebe sama v novém, vyšším vibračním poli.

Jsem ve vděčnosti za to, že se se mnou i s dalšími bližními svými podělíte o poznání nabyté na Cestě

JSEM na cestě skrze Srdce 💗 k sobě...
www.prilezitostkezmene.cz


Žádné komentáře:

Okomentovat