neděle 26. dubna 2020

BLÍŽE K SOBĚ V SOBĚ 💎

BLÍŽE K SOBĚ V SOBĚ 💎

Má bytost obsahuje všechny části Člověka. Mysl si stále myslí, že jsem člověk. Vnímání "za myslí" však obsahuje jen, "JSEM NYNÍ V ROLI" člověka. Což je veliký rozdíl. Být člověkem, respektive si myslet, že jsem člověkem a být, kým doopravdy jsem, nyní v roli člověka. Konkrétně nyní v roli Petra. Petra, který je, kým je, vnímá to, cítí to a přijímá vše, co je v tomto obsaženo v roli té, o které je mluveno. V roli té, kterou jsem si na sebe sám napsal. Roli tu, kterou nyní hraji, prožívám na všech úrovních své tělesnosti v tomto čase a prostoru.

"JSEM KDO JSEM UŽ VĚKY VĚKŮ".
Vnímám se. Cítím, že jsem. Jsem. Mám co mám. 

Nemám se v tomto stavu už čeho držet, tudíž už nemám co pouštět. Odevzdávám tímto uvědomění vše, co jsem si věky věků skrze své programy přivlastňoval, či myslel, že mám, nebo že jsem JÁ. Já už nejsem JÁ. 

 "JÁ" UŽ POUZE "JSEM" 🙏. 

JSEM na cestě Životem skrze  💗 Srdce k Otci
www.prilezitostkezmene.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat