středa 1. dubna 2020

NOVÁ "ZE-MĚ" VE MĚ 🙏

NOVÁ "ZE-MĚ" VE MĚ 🙏

Otevírám skrze své Srdce 💞 nový, multidimenzionální prostor na "Planetě Zemi". 

Vnímáním radosti Života procházející skrze své SRDCE 💗 mohu prožívat a prožívám svou opravdovou niternou radost přirozeně se rozšiřující do Srdcí ostatních lidských bytostí a všeho živého na této Planetě 🌍. 

Prožíváním "ŽIVOTA TEĎ a TADY" skrze  své 💗 Srdce cítící rytmus Srdcí 💗a Lásku ostatních bytostí prožívám sebe sama na více úrovních. 

Skrze tyto úrovně spojením Srdcí 💖 v jednotě a rytmu velkého Ducha otevírám na "Planetě Zemi 🌍 Nový"  prostor. 

Vysokofrekvenční prostor...

Lásky, Po-rozumění, Cítění, Jednoty, Sounáležitosti, Pomoci, Laskavosti, Pochopení a Vnímavosti..... 

Bude mi velikou ctí, pokud se skrze svá Srdce 💖 přidáte a takovýto prostor otevřete skrze sebe v propojení s dalšími podobnými prostory 💝

Nechť jsou všechny bytosti šťastny 🙏💎🙏.

Silný Bobr - JSEM na cestě Životem skrze  💗 Srdce k Otci
www.prilezitostkezmene.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat