neděle 19. dubna 2020

LÁSKA JE V NÁS SAMÝCH 💖

LÁSKA JE V NÁS , MY JSME LÁSKOU, KTEROU NEUSTÁLE HLEDÁME 💖

Lidé dobří.
Už není třeba hledat! Už není třeba ztrácet!

Je čas vycházející a tvořící se skrze naše SRDCE 💖 z rozhodnutí každého z nás V SOBĚ SAMÉM ukončit proces hledání a zahájit neprodleně proces nacházení sebe sama v LÁSCE, kterou ve své podstatě doopravdy jsme. 

VNÍMÁM RADOST SRDCE 💖 z každé maličkosti. Z každé drobnosti. V radosti i bolesti.

BOŽÍ LÁSKA JE V NÁS SAMÝCH

NECHŤ BOŽÍ LÁSKA PROCHÁZEJÍCÍ SKRZE SRDCE 💖 KAŽDÉHO ČLOVĚKA MĚNÍ CELÝ SVĚT 🙏💞🙏.

Jsem TADY A TEĎ. 

Jsem ČLOVĚKEM. Jsem OTCEM. Jsem MATKOU. Jsem SYNEM. Jsem DCEROU. JSEM SMĚROVÁN(a). JSEM PROVÁZEN(a).

JÁ JSEM. JSEM.... 💎🙏💖
Jsem zde pro Sebe, pro Tebe, pro Vás...

Silný Bobr - JSEM na cestě Životem skrze  💗 Srdce k Otci

www.prilezitostkezmene.cz
+420 732 473 890


Žádné komentáře:

Okomentovat