sobota 28. listopadu 2020

TY JSI TEN, TA, KOHO HLEDÁŠ 💞

Je čas se zastavit! Je čas se rozhlédnout! Je čas konečně uvidět toho, koho dlouho hledáš. Boha 🙏. Či jak ho ty osobně nazýváš, nebo jaké jsi mu dal, dala jméno. 

Už si nemusíš měnit jména a hledat pro sebe jakési pseudonymy. Jsi to ty! Jsi to pořád ty. Takový jaký jsi, taková jaká jsi, jen při tomto pohledu v tento okamžik se už můžeš, a proto vidíš jinak. Tímto okamžikem jsi si dovolil, dovolila vidět se v pravém světle, bez příkras. 

Odpustil, odpustila jsi primárně sobě i ostatním za vše, ve všech časech a časoprostorech.

Na své cestě si došel, došla až sem, do bodu uvědomění, ŽE JSI, KDO JSI. K plnému uvědomění, ŽE JSI. 

Ano. Jsi to pořád ty. Jen trochu jiný, jiná, jelikož jsi opustil, opustila vše, co ti veškerá tvá "NE JÁ" radila a podsouvala, že jsi ty. 

RADUJ SE! VESEL SE! MILUJ SE!

Možná ti to chvíli nebude dávat smysl. Ale můžeš to považovat v jasnosti, kterou v hloubi sebe vnímáš za opravdovost a fakt. Za jedinou opravdovost a nezvratitelný fakt. 

JSEM KDO JSEM na cestě skrze Srdce 💗 k sobě a následují se ve všech svých verzích na této cestě...
Sjednocují se vědomě do Jednoty "VšehoMÍRA"
www.prilezitostkezmene.cz

JSEM TO POŘÁD JÁ, JELIKOŽ JÁ JSEM...

Žádné komentáře:

Okomentovat