čtvrtek 3. března 2016

DOBRÁ I JINÁ...MARGOT

Jsem ve znamení Býka. Ovšem ne typického. Jsem Beran+Býk. Býk se rád dobře nají a Beran je tvrdohlavý. Takže jsem se dostala v životě do fáze, kdy mi obě tyto vlastnosti pomohly. K čemu?
No..dobře se najíst, přece..:)
Jenže jak na to, aby člověk prošel dveřmi???
Tvrdá hlava trvala na svém, že TO JDE zdravě a lehce...a hnala mě moje chuť. Začala jsem přemýšlet, jak si co uvařit nebo upéct a přitom v podstatě vyměnit to nezdravé za to zdravé, to těžké za to lehké, to složité za to jednoduché. Strava se mi stala osudnou, ale místo toho, abych ztloustla jako koule (na což by někdo řekl: nojo..osud.) překopala jsem (pomocí své tvrdošíjnosti) vše, na čem moje strava v životě stála. :)
Postupně sem vložím pár recetů, nebo tipů, jak "se najíst, aby koza zůstala celá".
;-)

Dnes je to jednoduchý a rychlý recept na LEHKOU OBMĚNU  známé buchty Margot.

Budeme potřebovat:


1skleničku polohrubé mouky
1/2 skleničku pohankové mouky
1/2 skleničky kokosové mouky
1 necelá skleničku granulek Cukr&stevie (nebo jiné sladidlo - Panela, kokosový cukr...)
2 vejce
1 skleničku kokosového mléka
3/4 skleničky oleje
1 a 1/2 lžičky jedlé sody
1 sojoý suk v čokoládě (do těsta nastrouhat na hrubo)
popřípadě (jako zde) čokoládovou nebo karobovou polevu)
Je to v podstatě hrnková buchta "trochu jinak", jen s polovinou lepku a polovinou cukru, než jsme byli zvyklí, s vyšším podílem vlákniny. Je krásně nadýchaná a mooc dobrá!
Ochutnejte.. :)


Můj tip: kokosové mléko si připravuji doma, stačí lepší mixer: na 1 hrnek kokosu dva hrnky teplé vody, mixovat cca 5-6 minut, poté scedit přes plátno a přidat pár zrnek soli.
Extra tip: To, co z mléka zbyde dám na tácek dokonale vyschnout a znova umixuju nasucho s lžičkou strouhaného kokosu, a hele...kokosová mouka je na světě! :)

Vaše Seraphimka :)
Emotikona smile

Žádné komentáře:

Okomentovat